Stay optimistic!

Är grymt less på att vara sjuk... Halsen gör ont. Rygg, axlar o nacke gör ont. Tack och lov har febern gått ner! Jag som aldrig har feber kände mig riktigt sjuk igår när jag tog tempen och hade en temp på 38 grader! Min normaltemp ligger ju på 36,5-36,8 så det blev ju en ganska stadig feber endå.

Red igår kväll, gick tokbra! Cornelia var jättefin och det var riktigt roligt. Kjell vikarierade dessutom som ridlärare, tror att han saknat oss ganska mycket... Hur som helst så tyckte han att Cornelia var fin i traven, men i övergångarna till skritt blev hon tråkig. Det beror på mig som ryttare och mitt problem är ju att jag slutar rida när hästen bryter av... Nytt att träna på! Galoppen var toppen igår, satt bara helt stilla och det var riktigt bekvämt! En teori är att jag kanske inte orkade försöka (som jag brukar) och bara gjorde den här gången! Anita har ju sagt till mig att jag måste sluta försöka och bara göra, hitta känslan... Igår var känslan där!

Idag ska jag åka o kika på soffa, snälla håll tummarna om att det finns en soffa till mig där ute! Vill så gärna hitta en soffa som jag dessutom kan ta med mig hem direkt!

Körschemat för dagen ser ut som följer;
-Frukost
-Sätta igång tvätten
-Gå o hämta bilen
-Hänga tvätten
-Tanka
-Hämta Zandra
-Köpa cigg...
-Shoppingtrippen
-FILMKVÄLL!!!

Höres!

Kommentarer
Postat av: Paula

du, cigg? :O

2007-08-31 @ 18:59:27
URL: http://pala.tjejsajten.se
Postat av: C

ciggen var ju inte till mig heller!!! =P

2007-08-31 @ 20:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0