Ledproblem del 3

Fick provsvar på blodproverna jag tog. Alla prover var normala, jag ska be om en kopia på provsvaret vid tillfälle (intressant att se, inte bara läsa "normalt"). Det fanns med andra ord inget som indikerade på varken reumatiskt eller annan sjukdom. 
 
Nu väntar röntgen härnäst och vi får se vad som kan utläsas på den och vad som händer efter den. 
 
Jag borde väl vara jätteglad över att proverna var bra, men sanningen å säga är att jag blir frustrerad. Jag känner ju att något är på tok, men det verkar vara svårt att få bevisa det. Att få sånna provsvar gör att det känns som att jag hamnar längre ifrån att bli betrodd och få hjälp. Jag tappar lite modet och det känns som att jag hamnar i kbt för hypokondri istället för att få hjälp med det fysiska... 
 
Men en jag ska inte ge upp ännu. Det är en röntgen kvar och sedan en dialog med läkaren. Kommer han inte fram till något ska jag ställa frågan "Hur går vi vidare då?", för jag vill få hjälp ändå!
 
Men en sak i taget - röntgen på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0