Gräsänka några dagar

Sambon åkte idag hem till sina föräldrar, en resa helt i familjeangelägenheter. Detta innebär då att jag och barnen får rå om varandra helt själva! Det är ju aldrig några direkta problem, utan bara mysigt!
 
Idag efter att vi släppt av pappan på flyget så åkte vi hem till mina föräldrar där barnen debuterade på sina "nya" längdskidor. V har fått sina första med pjäxa, bara biningen och stavarna blev helt nya. Lilla H fick ärva storebrors skidor sedan förra säsongen. Bådas utrustning är i det största laget, men det är ju inte mycket kvar av denna säsong, och nu kan de ju ha dessa grejor även nästa!
 
De kämpade på bra med åkningen och till och med lilla H åkte en förhållandevis lång stund. De har gott tålamod och massor med envishet, mina fantastiska barn! ❤️
 
Nu ska jag göra kväll, så jag orkar köra på med kidsen även i morgon. Skidåkning, bad och kalas står på schemat! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0