Hur kan träning komma att bli så smärtsam!?

Benen värker, armarna känns 2 mil långa och magen är mer eller mindre död. Skulle så gärna vilja skylla på träningen, verkligen! Tyvärr VET jag ju att så inte är fallet. Nej, jag råkar ju veta att det är raka motsatsen. 
 
Det är ju bristen på träning, tidigare, som gör att jag ni sliter ont nu. Min kropp är inte van att köra små cirkelpass, plankan i 1 minut och alla andra små saker jag gör... 2 veckor i rad har jag till exempel åkt skridskor med sonen. Det är LÄNGE sedan jag själv stod i ett par skridskor. Det är inte konstigt att jag får ont eftersom det känns helt nytt! 
 
Nu nu vankas iaf en natts vila. Det behöver denna trötta kropp. Känner mig som om jag skulle vara 78 år i kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0