Arbetshelg

Helgen har gått i arbetets tecken. Lördag morgon, 8.30, inledde ridklubbens styrelse (där jag sitter som ledamot) årets arbetshelg. Den avslutades idag vid lunch. Dessutom hade ridklubben en medlemsfest lördag kväll. Trevligt att träffa alla igen. Eftersom jag inte är på ridskolan nu så träffar jag väldigt få av dem till vardags. Bowlade med 2 av ridlärarna, vilket var skoj. Att lära känna en person jag inte träffat särskilt ofta är både roligt och intressant. När det dessutom visar sig vara en rolig och jättetrevlig person blir man bara jätteglad.

Arbetshelgen har innehållit det mesta man kan förvänta sig. Och vi har uppdaterat oss mot vår femårsplan. Finns massor av roligheter att kunna se fram emot om vi håller gnistan och tempot! Vi har diskuterat både småsaker och riktigt omfattande projekt. Styrelsejobb är för det mesta riktigt intressant!

Eftersom jag varit på vift hela helgen har jag knappt varit hemma och träffat min familj. Har tagit igen lite tid med att ha nattat båda barnen (kvällsfika, välling, godnattsaga), så nu ska jag passa på att ta igen lite tid med sambon också innan jag ska testa en god natts sömn i nya sängen! Har parkerat de nya sängarna, som gjort vår säng 20 cm bredare, på golvet i väntan på nästa helgs Sundsvallsresa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0