Sjuk - IGEN!

Fasen at tman aldrig ska kunna få bli helt frisk någon gång. Alla sjukdomar löser av varandra känns det som. I söndags började jag få ont i halsen, och efter det har jag fått ännu mer ont, hosta, blivit hes och mått allmänt pissigt. Idag fick jag äntligen tid hos en läkare. Dom var väldigt övertygade (både läkaren och sköterskan som fixade tiden) att det bara rörde sig om ett virus och inte halsfluss, lunginflamation eller liknande. Inledde med att fixa en temp och crp-prov. Sen inne hos läkaren lyssnade han på mina lungor och konstaterade att det rörde sig om en förkylning OCH astma!

Han frågade mig om jag tidigare haft någon form av förkylningsastma eller så, och ja... Åkte ju på den skiten för typ 11,5 år sedan och då var det också en förkylning som inte ville gå över. Så nu står jag åter igen på astmamedicin... Det som känns skönt ändå är att jag redan efter 1 dos upplever en liten skillnad! Förstå hur pigg jag ska kunna känna mig om 2 veckor! ;)

Hur som helst så rullar dagarna på här hemma. Det är fullt upp nästan hela tiden. Men det spelar ingen roll hur rörigt och stressigt det kan vara - det finns 2 små filurer här hemma som är superunderbara! :)


De två finaste barnen! Havanna har bara ögon för sin fina storebror!


Den sanna kärleken är syskonkärleken! <3 (jag lovar att lägga upp bilder när dom slåss också! ;P)


Den underbara smilfinken! Tänk att hon kan bli så här glad över att bli kallad pussgurka! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

cathrin, om du tog åt dig av det jag skrev tidigare så syftade jag verkligen inte på dig! ;)

2012-03-05 @ 12:40:30
URL: http://sandrahogqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0