All to much

Det händer verkligen för mycket för att jag ska hinna med! Inte klokt ju!

Angående vår sjukstuga så har jag gjort klart min antibiotikakur. Vincent trillade också dit för Mycoplasma och är också färdigbehandlad. Så nu är vi väldigt nära att vara helt friska! :) Nu är det bara det vanliga... ;P

Jag har varit upp i stallet en sväng. Fasen vad jag blir sugen att klättra upp på hästarna igen. Skulle väl egentligen kunna börja, men ska avvakta ett besök hos kiropraktorn innan. Har fortfarande ont i bäckenet, så innan jag börjar satsa på träning av någon form så ska det okas hos kiropraktorn först! Men när jag är i stallet så blir jag nästan hysterisk på mig själv. Jag vill också! Det är jättefrustrerande att stå bredvid och inte få vara med... Men det är ju det ställe där jag har min själ... Har sagt det förr, många gånger, hästarna är inte bara ett intresse - det är en livsstil! :)

Mina barn mår finfint!
Vincent har varit på förskolan 2 dagar efter ett 3 veckors långt uppehåll. Han leker tydligen med allt i ungefär 5 sekunder för att hinna med allt på de få timmar han är där! ;) Han har fått sin första tvåhjuling av sin momor och morfar och cyklar nu för allt vad benen håller! Det är underbart att se hur mycket barn lär sig och hur fort de "knäcker koden"!

Havanna växer så det knakar! Idag var vi till BVC för vaccination, vägning och mätning. Hon är 3 månader och 5 dagar idag och sedan hon föddes har hon växt 12,7 och gått upp 3 kg prick! Hon gillar att sitta upp och är en superglad och social liten filur! På påskafton döptes hon. Det var ett riktigt lyckat dop och vi var jättenöjda med hela kalaset! :)

Vi planerar fortfarande detaljerna kring flytten. Saker har börjat "hoppa" ner i lådor och en hel del saker har sålts eller slängts. Det kommer att bli så sjukt skönt när vi är klara med den här lägenheten och kan få fokusera på den nya... Jag mår mentalt bra av att tänka på alla fördelar med den, det känns som att vi inte kommer att uppleva nackdelarna så mycket. Och skulle vi hamna i en sån situation ska vi påminna oss om hur det var här...

Nu ska jag strax göra kväll. Havanna kommer nog gnissla lite i natt, jobbigt med det som blir efter en vaccination... Och sen kommer nog Vincent över på morgonkvisten. Det sista han sa innan jag gick ut ur hans rum var "Då kommer jag till dig och Havanna när jag vaknar när jag drömt"... Prinsen <3

           


Kommentarer
Postat av: Paula

Gud vilken fin bild på dig och Havanna! :)

2012-04-18 @ 10:01:51
Postat av: Cathrin

Det är Nadjas pojkvän Simon som tagit den! =) Duktig fotograf! =)

2012-04-18 @ 22:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0