Jag älskar dig, med andra ord?

Jag har nämnt det tidigare, hur glad jag är över att min son säger så fantastiska saker. Han har ju berömt när jag bytt gardiner, bytt i sängen, man får fina kommentarer när man har kjol ibland osv... Han ser saker som barn normalt inte brukar uppmärksamma. Idag slog han alla rekord - jag ÄR säker på att jag har en ÄKTA PRINS!

Idag vid middagen tittar han på mig, och från ingenstans säger han "Mamma, vad fina ögon du har". Orden räcker inte till för hur mycket jag älskar detta underbara lilla charmtroll! Min "lilla groda" har verkligen fått tillräckligt med pussar för att bli en prins!

Jag tror att jag skulle kunna spricka av stolthet över hur fantastisk han är!

Igår var vi på affären. Utanför mötte vi mamma och Vincent satt i hennes kundvagn när hon handlade. Han fick några saker av henne och tydligen sträcker han fram handen och ska tacka genom att ta i hand. Dog inte den artigheten ut för många år sedan? Han tackar för alla komplimanger, han tackar alltid för maten och han är alltid artig!

Hur tusan kan man tacka honom tillräckligt många gånger för att vi blev välsignad med en så underbar son!? Och hur tusan tackar man honom för att han kämpade sig frisk så vi fick behålla honom så här långt!? Älskar honom så sjukt mycket och det saknas som sagt ord för hur mycket!


<3 Älskade goskille! <3


Kommentarer
Postat av: Erika

Man kan ju inte annat än smälta. Finaste Vincent, han kommer bli världens bästa storebror!

2011-09-07 @ 10:22:08
URL: http://eriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0