Märkliga kalenderdilemman!

Varje år hamna rjag i samma fåniga och märkliga dilemma, vilken kalender jag ska välja för det kommande året... Jag menar - HUR svårt ska det vara att välja!?

Den här gången står jag och väljer mellan att skapa en härlig fotokalender med bilder för varje vecka. Jag skulle isf välja en hel massa bilder på Vincent från det att han var liten till att han nu blivit lite större.


Några exempel på layout

Mitt andra alternativ är att köpa en "vanlig" logg-kalender. Dom är väldigt tilltalande att skriva i och det finns massor med härligt anteckningsutrymme. Och just där kan jag ju faktiskt klistra in favoritbilder när jag hittar härliga bilder. Det blir som en levande kalender som utvecklas med tiden...



Ja, jag vet inte jag... Ska överväga saken någon vecka till... Men ska jag göra en fotokalender är det skönt att ha det gjort innan juli tagit slut, så jag slipper ett glapp mellan att min gamla tar slut och min nya kommer... Jösses att det ska behöva vara så svårt!

 Jag tävlade i slutet av maj. Johan var snäll och tog kort på mig och Salvador. Lite synd att vädret inte var bättre, så Salle kunde offrat sig att se lite mer alert ut! ;) Regn ÄR inte kul! ;)

 Och vad vorde min blogg utan Vincent!? Självklart bjuder jag på en avslutande bild på mitt underbara busfrö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0