Semestern är nära

Har bara en arbetsvecka kvar att göra innan det är dax för semster. Min första semester efter att jag fått "ett riktigt" jobb! =) Känns riktigt toppen! Det är som sagt bara en vecka kvar, till 4 veckors återhämtning. Hoppas att förkylningen ger upp innan dess, är ju inte så jätteskoj att inleda semestern med en förkylning... Vi ska resa bort en vecka, och vara oplanerade de 3 andra, får se vart vi tillbringar dom.

Vi ska iaf göra somamren härlig för Vincent. Han ska få träffa släkten som han inte träffar så ofta, och hans ska få en massa härliga sommarminnen, utflykter, och självklart ska vi följa hans önskemål. Han vill bland annat gå på Jamtli mest flera gånger i veckan, och jag har ju ett årskort där nu, så det ska vi absolut fixa! Badhuset är ett annat ställe han vill till och det är ju också fullt möjligt att lösa. :)

Jag tror på en härlig sommar!

Idag ska Vincent med sin pappa till Lillsjön och fiska (håva) efter grodyngel! Och jag ska ner på stan och fika med goda vänner! Bra dag, för oss alla, med andra ord! :)

Kommentarer
Postat av: Carin Umeå

Hoppas att ni får en riktigt härlig semester tillsammams! Hälsningar/Carin

2011-07-04 @ 09:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0