Uppdaterat datum för bebisens beräknade ankomst

Idag var vi på ultraljud. Det var otroligt pirrigt med tanke på att det gått ont för vänner omkring mig, man blir påminnd om att inget är självklart och livet är otroligt sårbart. Tack och lov drog jag en vinstlott. Jag känner mig grymt tacksam för att bebis tillsynes är frisk och välmående! Det var en otrolig lättnad att få gå därifrån med en bebis som "gått igenom besiktningen utan anmärkning"!

Datumet blev som väntat justerat. Det blev bara lite mer än jag tippat. Jag har iofs sagt att det skulle bli framflyttat till minst 4-5 januari, men det blev framflyttat till 12 januari. Jag tippar med andra ord en liten bebis under januaris andra halva.

Den här datumjusteringen innebär också att jag klivit tillbaka i antal veckor. Idag är jag alltså i v.18+0, dvs första dagen i v.19. Så nu kommer jag göra om uppdateringarna för utvecklingen. V.20 kommer med andra ord tillbaka om ett tag, med ny bild. Och jag kommer att lägga in ultraljudsbild så fort vi scannat in dom! =)

Nu är det snart dax att göra kväll. Veckans sista arbetsdag i morgon! Fattar inte att första arbetsveckan redan passerat! Den här veckan har gått väldigt fort kan jag tycka. Men det gör faktiskt inget, veckorna får jättegärna gå fort! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0