Semestra i Umeå!

Tidigt i morgonbitti rullar bilen ut från Östersund och vi styr kosan mot Umeå. Vi ska upp och göra en liten visit och säga hej till vår nya gamla avdelning! Sedan vi flyttade från Barn3 har dom flyttat in i ett helt nytt hus och en ny fin avdelning. Nu när Vincent mår så bra och är så pigg känns det helt rätt att åka upp och hälsa på en sväng. Nu blir vi ju inte borta en hel evighet, vi åker upp över en natt bara. Vi lånar en av cancerföreningens lägenheter, så boendet blir både nära sjukan och riktigt billigt!

Hoppas vi hinner träffa så många som det bara går under onsdag för- och eftermiddag (och kväll iofs) och torsdag förmiddag! Jag saknar inte att ligga inne på sjukan men jag saknar alla våra underbara sköterskor, läkare och vårt kollektiv. Även om man var där i en katastrof, så blev man en ganska stor familj där uppe. Ska bli skönt att komma upp och säga hej till dom som är kvar. Det är inte så många familjer kvar skulle jag tro, men ändå!

Nu ska Vimse nattas så vi kan få packa, titta på idol och fotboll! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Men jag som ska till Elisabeth imorgon klockan tio! Kan ni inte försöka vara på lekterapin vid kvart i typ så hinner vi ses en kortis. Det vore kul!

2010-09-07 @ 20:03:22
URL: http://annasanatomi.blogspot.com
Postat av: Anna

Fast nu såg jag att ni kanske kommer senare... Äsch.

2010-09-07 @ 20:03:58
URL: http://annasanatomi.blogspot.com
Postat av: Morsan

Hälsa !

2010-09-07 @ 20:09:04
Postat av: Maria

Hoppas ni får en bra resa! Kram

2010-09-07 @ 21:26:26
Postat av: Camilla

Men vad kul, jobbar kväll imorgon!!!



Kram

2010-09-07 @ 23:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0