Röntgensvaren

Igår kom äntligen röntgensvaren, 2 veckor efter Vimses MR. Tog ovanligt lång tid, men men, så kan det väl vara! Hur som helst såg det tydligen ganska bra ut fortfarande. Benmärgen var fortfarande frisk - vilket vi inte alls oroat oss för. Det ända egentligen som fanns att säga något om var tydligen tumörvävnaden i bröstkorgen. Den har förändrat formen. Exakt vad det innebär har jag ingen aning om eftersom jag inte sett bilderna, men det var iaf ingen ny tillväxt - vilket är huvudsaken!

Jag har dagit på mig en förkylning som jag ska börja vila ut nu... Har gått hem från jobbet med huvudvärk de 2senaste dagarna... Jag får i princip aldrig ont i huvudet, så jag får väl helt enkelt lyssna på kroppen! Dessutom känner jag av astman igen... Förkylningsutlöst kanske?? Hur som helst så ska jag försöka mig på att vila i morgon, vilket kan gå hur som helst! Det är ju inte alltid som Vincent vill ta det lugnt och vila... Han är ju inte sjuk, så han lär ju ha föga förståelse! ;)

Jaja, nu ska jag krypa ner bredvid den lilla krabaten. Han hade somnat snabbt i kväll enligt mamma som barnvaktat lite. Förhoppningsvis tar vi lite sovmorgon i morgon! Jag känner verkligen inte för att kliva upp före halv 8! Håll tummarna för mig är ni snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0