Avklarad röntgen

Sådär, då är röntgen gjord och jag FÅR ÄTA IGEN! Nu får jag vänta till efter påsk innan läkaren meddelar om njurstenarna är borta eller om jag ska in igen för att spränga stenarna.

Röntgen var ganska smidig, men kontrastvätskan var intressant! Jag blev alldeles varm i kroppen, kändes jättemärkligt! Det var över på någon minut, men det var en udda känsla kan jag meddela!

Efter röntgen gick jag upp till resturangen och köpte två frallor med kokt medwurst och ATTANS vad gott det var! Nu ska jag bygga på maten försiktigt idag, så magen inte ger upp. Men en liten godis kan jag nog prova på! ;)

Just i skrivande stund lockar Zumba... Kanske ska försöka mig på ett 20minuterspass... Får se hur magen känns efter lunch!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja men just det ja, det visste jag ju att du hade haft! Hoppas stenarna är borta nu!



Kram

2010-03-30 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0