Wiho

Termometern ligger över -20 gradersstrecket! Att det bara är 18 grader känns ju som värsta värmen ju! :P I morgon eller på måndag kanske vi kan vara ute och åka pulka eller snowracer! :) Vimse är nog sugen på att vara ute och leka ist för att klättra på väggarna här inne. Sen sover han iofs bättre inne än ute, men det är nog roligare att leka ute om man får välja!

I dag ska jag vara lite solo. Johan och Vincent ska vara på handboll. Har ingen aning om vad jag ska göra. Har ett kort att göra, kanske ska jobba lite på det. Ska söka lite inspiration på nätet, fundera lite på vad som blir bra. Sen har jag några födelsepresenter som legat och inte orkat bli klara... Måste kanske göra klart dom också! Barnen som ska ha dom är ju snart 1,5 år! Sen kom jag igång med min bok igen igår kväll, så jag kanske läser vidare i den ist... Får helt enkelt se vad som känns lockande i stunden!

Nu ska jag borsta tänder och göra mig klar. Johan och Vincent ska iväg på första matchen snart och medan jag väntar på att den ska bli klar ska jag åka och handla. På vägen hem plockar jag upp dom så Vincent åker hem och äter lunch och/eller sover. Sen ska dom iväg igen på två matcher till. Hoppas att Vincent gillar idrottshallslivet på samma sätt som han gillar stallet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0