Märkligt vad livet för med sig

För lite mer än 1,5 år sedan så hade jag packat förlossningsväskan, sedan var det sjukhusväskan och nu är det snart dax att packa dagisväskan! Jisses vad märkligt det känns! Livet för verkligen med sig många helt nya grejor, helt utan att man ens märker det ibland!

I kväll har jag suttit och sytt i namnlappar i Vincents ytterkläder som han kommer att ha på dagis. Yrkesskada? Kanske, men jag ville ju inte att Vincents kläder ska komma bort på dagis, jag har ju själv stått med kläder som jag inte har vetat vem som är ägare till... Allt hamnar i korgen "omärkta kläder" som föräldrarna sedan glömmer att kolla...

Tänk att min lilla bebis nu ska börja dagis! Han är inte längre en liten bebis, han är en liten kille som hela tiden växer - både fysiskt och mentalt. Han är så fantastisk! Eller, fel av mig - BARN är så fantastiska!

Nu är det snart dax att sova, ska försöka mig på en sovmorgon i morgon. Hoppas att Vincent vaknar på helt rätt sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0