Dagarna rullar på

Ja, dagarna rullar stadigt framåt. Jag jobba rigen efter en förkylning andra halvan av förra veckan. Vincent går på dagis och mår hur gott som helst! Vincent var också lite förkyld innan helgen, men inte så sjuk att han behövde vara hemma från dagis. Johan låg i helgen, dyngförkyld, och börjar nu återhämta sig igen.

Det finns så mycket jag skulle kunna skriva om. Egentligen bara en massa "lull-lull", men det finns så lite tid. Nu när jag börjat jobba igen är energin inte på topp på kvällarna. På dagarna när jag är hemma så är ju Vincent också hemma och då finns det ju som inte heller tid att sitta och skriva... Men får helt enkelt välja vad man bloggar om och motionera fingrarna i hög hastighet på knapparna!

Idag var jag på mitt första kvällsmöte med nya jobbet. Vi hade lite lära känna-tid, och jag trivs riktigt bra med mina nya kollegor! Jättehärliga brudar! :) Jag tror nog att jag kommer att trivas riktigt bra! :)

I morgon ska Vimse in på njurfuntionsundersökning. En avstämning så allt ser bra ut efter att vi avslutade behandlingen. Vi misstänker med andra ord inte att något ska vara på tok, det är bara en rutinundersökning, precis som röntgen osv. Det blir dock heldag för far och son. Jag jobbar eftermiddag så jag får helt enkelt avvika mitt på dagen. Jag ska dessutom vara med på stängningen, så jag blir sen hem. Inte så sen så att Vincent sover när jag kommer hem, men så sent att middagen är överstökad och det börjar närma sig nervarvning.

Nu är det iaf snart dax att blunda för idag. Uppstigning tidigt med skrutten så han är trött när han ska ligga under kamera i 15 minuter... Han ska inte sövas, så han måste vara trött och trivas med att ligga stilla och titta på Bilar... Det innebär för mig och Johan att det är lek från tidig morgon! Uppstigning 6.00! Och, nej, jag är inte helt till freds med det, men det måste göras!

Började uppdatera Vincents bilddagbok i kväll, men Bilddagboken hade fnatt, så jag fick lov att ge upp för stunden... Nytt försök en annan dag! Over & Out! God Natt


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det där med uppstigningen tidigare för att de ska vara trötta känner jag igen. Fast hittills har de där planeringarna aldrig fungerar för mig, haha =)

2010-02-11 @ 13:49:10
URL: http://lajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0