Tänkte bara göra en liten notis!

Ikväll samlade jag lite inspiration hos min ena syster! Så i morgon SKA jag kliva upp tidigt och utnyttja inspirationen!

Det var skönt att tillbringa lite kvalitetstid med henne, man hinner så sällan med det när man flaxar mellan sjukhusen hela tiden! Nästa gång tillfället ges så blir det den andra systerns tur! Saknar henne också såklart!

Har blivit invald i ridklubbens styrelse som suppleant på 2 år! Ska bli skoj! :)

Skrutten mår bättre och bättre. Idag hade vi första permissionen för den här gången! :) I morgon får vi se om han får så mycket permission eller om han blir kvar för en blodtransfusion. Hans Hb var lite lågt idag (80, vilket dom har som blodgräns i normala fall) men läkaren ville ha is i magen och avvakta transfusionen till i morgon om det är så att Hb följer dom andra värdena uppåt. De andra hade nämligen vänt idag! :) På torsdag hade jag tänkt att ta med honom till stallet en sväng på eftermiddagen! :)

I morgon är det lite att stå i! Det är föräldraträff (som Johan ska gå på eftersom Vincent inte får gå och jag varit där fler gånger än han så blev det hans tur den här sista gången!) jag ska ringa Öbo, HC, Vesta, Hyresgästföreningen och Anita! Hoppas jag kommer ihåg allt! :S

Nu är det kväll om jag ska ta mig upp i morgon!
Night night!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Cathrin! Hittade hit via Facebook. Saknade dig på föräldragruppsträffen! Men det var lika irriterande som vanligt att vara där och lyssna på hennes predikan om vad man ska äta, dricka göra osv. Det hela kändes som ett förhör och för varje grej hon frågade om som man svarade ja på (självklart inte så hon hörde) fick man ett minuspoäng och en prick i registret på punkten "Dålig förälder". Ja ja, nu är det slut.



Hoppas allt är "bra" och att det går framåt som det ska!

Kram

2009-10-27 @ 11:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0