Snabbisuppdatering

En kort resumé av dagen;

- Vincent är låg i värdena och fick feber i eftermiddag. Feber och låga värden innebär ju såklart sjukhusvistelse igen. Johan ligger nere med honom på avdelningen i natt.

- Ridningen gick tokbra! Molly är en riktig stjärna! :)

- Jag skulle kunna slå ihjäl den/dom djävlar/djävlarna som gjort inbrott i min systers förråd och stulit hennes balklänningar!!! Jag skulle också kunna klappa till dom nonchalanta boende som inte stänger dörren riktigt (OM det inte är så att det är någon av de boende som är skyldig till allt!) FY FAN för tjuvaktiga falska människor som inte kan fatta vad som är ditt och vad som är mitt!

- Jag retar mig på mina grannar bredvid som itne kan klockan... Nu är klockan efter 22 och jag har det där jäkla du-dunk, du-dunk från deras lägenhet... Men jag orkar inte vara surgrannen i kväll - jag önskar att man bara kunde visa respekt...

- Jag har en bitter-sweet känsla över hon uppepå... Väktarna har tagit dom på bar gärning med sitt högljudda spelande och vet att Hyresgästföreningen har sagt till ÖBO att om det fortsätter så blir dom tvungen att säga upp deras kontrakt - så NU JÄKLAR! (Hon hälsar inte och sonen vet inte vilka vi är när han möter oss ute utan hälsar trevligt!)

Nepp, nu blir det en dusch, sen blir det SÄNGEN! Inget ont i vaccinationsarmen i kväll så nu ska jag kunna sova som jag vill! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha ja Molly är en stjärna =P

2009-10-23 @ 09:47:11
URL: http://lajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0