Slut på helgen igen

Dagarna fortsätter att rusa framåt, jag har ingen direkt aning om vad vi har så brått till men undan går det!

I helgen har vi iallfall varit i stugan. Vi tog med oss Mange i fredags och åkte upp på kvällskvisten. I lördags gjorde vi en liten tripp till Dollar Store, men ekonomin begränsade inköpen... I lördagssolen premiäråkte Vincent sin pulka! Han verkade gilla det! :)



Idag när vi kom hem så åt Vincent en snabbis innan vi gav oss iväg med bilen igen. Jag har varit hästvakt åt Luzifer i helgen också, så vi skulle upp till stallet. När vi skulle åka upp till stallet passade vi på att sätta in den nya bilstolen! Och även den verkade riktigt populär!



På vägen hem från stallet passade vi på att gå in och handla på Hemköp. Vi behövde fylla på med bröd för att det ska finnas till kvällsfika, frukost till mig och frukost och lunch till Johan. Då passade vi på att testa att ha Vincent sittande i vagnen på vanligt vis! Det gick ju bra det också! Lite vingligt, men det var bara att hålla lite i ärmarna när man körde så satt han bra där också! :)



Nu är det snart dax för kvällsfika och TV. Hörs en annan dag igen! I morgon är det babysim igen! Ska kolla om jag kanske har en fotograf för dagen...! :)

Kommentarer
Postat av: nettan

Tackar! :D

2009-03-22 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0