Nu så!

Sådär ja, då var det feberfritt hos oss för den här gången! Vincent har sin första helt feberfria dag idag och var mycket piggare! Skönt!

Måste bara nämna en sak om gårdagen... Jag åkte ner till stan för att sätta in pengar till babysimmet. Jag går in på banken och fram till en sån där station där man förr fyllde i lappar. Döm till min förvåning när det inte fanns några lappar där! Jag hade dragit en nummerlapp och när mitt nummer kom fram så gick jag fram och frågade om det inte fanns några lappar. Hon i kassan skrattade nästan åt mig och upplyste om att det systemet tog dom bort för ungefär 1 år sedan... Hm, jag använder internetbanken försvarade jag mig med - jag kände mig inte alls efter!

Vincent har blivit mammig konstaterade vi idag. Johan kom hem från jobbet och tog upp Vincent. Vincent grät och sträckte ut armarna mot mig och när jag sedan tog över honom så tystnade han och la huvudet mot min axel... Han är så söt, men det är inte så bra att han blir mammig, eller pappig för den delen... Det blir ju svårare att ha barnvakt och vara borta då... Nu ser vi till att Johan går och stoppar in nappen nu i kväll och Johan gav vällingen. Får akta lite så att vi inte skämmer bort honom med bara mig i alla situationer...

Nu är det snart dax för kvällsfika till Efterlyst.

Ska kolla om jag ska ta med Vincent på date med Liv i morgon. Skulle vara skoj att träffa Mari igen, pratade knappt förra veckan när vi fikade, sedan dess har vi inte setts!

Kommentarer
Postat av: Paula

men såna där lappar fanns sist jag var där, tror jag?

2009-03-11 @ 21:49:07
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0