Brudklänning??

Nej, det är inget bröllop på gång så ni kan vara lugna! Däremot sitter jag och kikar på TV4s morgonprogram och där hade dom ett inslag från Modeveckan i Paris. En av modeskaparna, Stephane Rolland, hade designat en vit klänning med släp (brudklänning??), ganska fin faktiskt - men inte min stil. Det fanns dock en liten detalj som gjorde att jag aldrig ens skulle tänka tanken på att ha den på ett bröllop... Den hade fickor!!! Ok, det kan väl vara praktiskt om man är en lättgråten person och behöver en näsduk nära till hands, men jag tycker väl inte att det gör sig så bra med fickor på en brudklänning...

Här är klippet, 2.32 in i klippet så kommer klänningen... Se och bedöm själva vad ni tycker!


Kommentarer
Postat av: Morsan

Vilken klänning ??? På tisdag kväll (21/7) kommer May och stannar till torsdag morgon !

2009-07-14 @ 22:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0