Vilken natt...

Jisses, är uppe och är knappt vaken och har ont i huvudet... Den här natten fick en riktigt urusel start! Vi gick o la oss typ kvart över 11 i går kväll. Vincent somnade 10 över. Jag tassade in i gästrummet, troligen för sista natten. Innan jag flyttade tillbaka tänkte jag se en natt till om jag klarade mig utan hosta. Jag somnade till och vaknade plötsligt av att vincent gallskrek. Gick upp för att se om Johan behövde hjälp, klockan var då 10 i 12. Johan tog gladeligen emot hjälp, och jag tog upp honom la honom på skötbordet och gav lite magmassage - hjäplte föga.... Vi bestämde att Johan skulle lägga sig i gästrummet så han fick sova som skulle upp och jobba, eftersom det var helt oklart när Vincent skulle lugna ner sig! Vid 1 låg Vincent på sin bädd på Johan säng och hade precis somnat och jag kunde försöka somna till...

Efter detta sov han iallafall till kvart i 7, då ville han ha mat och sedan piggnade han till lite och låg och pratade en stund... Nu sover han fortfarande och jag passar på att äta frukost innan jag måste väcka honom för att vi ska in och lunchdejta Paula...

Jag hoppas verkligen att Vincent inte får en sån här attack i kväll också! Då vet jag inte vart jag ska ta vägen! Jag som skulle sova själv en natt till, jag och Johan bytte plats! :P I natt ska vi sova som vanligt igen om inget oförutsett händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0