Se på tusan!

Japp, lillkillen somnade gott, återstår bara att se hur länge! Ute brukar han sova omkring 3 timmar. Håller tummarna att det fungerar lika bra inne nu då! Skulle vara jobbigt om han vaknar om en halvtimme! Då åker jag på promenaden! Lite jobbigt är det ändå när han sover inne, det är svårt att göra saker... Även om han inte är jättelättväckt, kommer det plötsliga ljud så vaknar han och blir jätteledsen! Ute låter det mer eller mindre hela tiden vilket gör att om det passerar en bil så vaknar han inte av det. Ringer telefonen inne så kan han flyga rakt upp och bli jätteledsen! Åh på tal om telefon, min mobiltelefon ligger inne i sovrummet på sängbordet (bredvid Vincent)... Aj då... Får nog smyga in och hämta den innan någon kommer på att SMSa eller ringa på den!

Måste dra igång en maskin ljus 60 också... Vincent har slut på pyjamasar... Igår var det lite mycket kräkande igen, så det gick 2 pyjamasar igår och den 3e han har hade han natten innan... Han brukar få ha en body på sig om det är slut på pyjamasar, men just nu har vi inget överflöd på dom heller - allt är i tvätten! Så nu får jag nog styra mina fötter mot badrummet och mina fingrar får knappa på tvättmaskinen istället för på datorn (en liten stund iaf!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0