Ny uppdatering som synes

Jaha, dax för en liten uppdatering igen!

Overall-dilemmat har fått en ny vändning... Overallen vi köpte på tradera var inte den storleken vi behövde... I annonsen stod det storlek 74 och när vi fick den så var det 68! Den är med andra ord ganska precis just nu och det innebär att vi isf behöver köpa ytterligare en i slutet av vintern för att den här också skulle vara för liten! Vi skickar tillbaka och återgår till de där overallerna som vi tittat på redan... Vad vi kommit fram till är att vi ska köpa den blå med stjärnor!

Johan åkte till Stockholm i eftermiddags, passande med tanke på min kväll... *ironisk* När Vincent blev gnällig och gnuggade sig i ögonen, skyndade jag mig att göra gröt. Kvart i 8 la jag Vincent och under en timme så har han skrikit och pruttat som en galning och jag har försökt rapa honom, tröstat och gett nappen... Tillslut bestämde jag mig för att ta upp honom och gå och ge honom lite magmassage och se om det onda skulle släppa... Inga pruttar hon men den största bebiskräk jag sett!!! Efter kräken verkade han dock ganska nöjd, så efter att ha fått av pyjamasen, städat bort kräkset och dragit på en ny natt-outfit så la jag honom igen. När han började gnälla gav jag honom nappen och på första försöket tog han nappen vred på huvudet och somnade! Den kräken måste ha varit riktigt jobbig med tanke på att han tvärslocknade när den var undandstökad!

Sneglar för stunden lite på Melodifestivalen och blir inte klok på BWO... Kan någon förklara för mig varför Alexander Bard har en ridhjälm på sig!? Kan man inte låta ridkläderna stanna i stallmiljön?? Damstövlar ser ut som ridstövlar och ridhjälmen har debuterat som huvudbonad i melodifestivalen... Ja, jag blir inte klok på hur folk tänker... Jag har alltid trott att rutiga knästrumpor (utanpå byxorna) bara är ett accepterat mode i stallet - ska jag förbereda mig på att det kommer att bli ett mode snart!? *brr*, ryser av själva tanken! (Ok, jag såg precis att han hade ridstövlar och ridspö också... GAH!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0