Magsjuka?

Hm, på förmiddagen idag har jag mått halvilla och Vincent har gjort en jättestor kräk... Jag vet att 3 av 5 familjer i föräldagruppen blivit drabbade efter att vi var på föräldragruppen förra fredagen (30/1)... Vincent kräks ju en hel del i vanliga fall och jag har lätt att bli sympati-sjuk, så det är svårt att veta just nu om det är magsjuka vi drabbats av... Vincent ligger ute i vagnen och sover för stunden, vi får se vad som händer resten av dagen, när han klivit upp...

Har inte riktigt lust med magsjuka... Det är jobbigt utan barn! Jag har inte direkt lust med magsjuka på både mig och Vincent och eventuell Johan också! Det blr slitsamt det.... Vem blir det som lagar middag då? Och hur gör man om man måste kräkas när man sitter och ammar? Hoppas att vi klarar oss utan! =S

Kommentarer
Postat av: Magda

Tror INTE att ni behöver bekymra er om vem som ska laga middag för om ni har det alla 3 så är det nog ingen av er som är så sugen på mat ändå.

Vi fick ju vinterkräkan på planer ner till Thailand förra året och det gick bra ändå...det höll bara i sig i 12 timmar ca.

2009-02-09 @ 18:35:39
URL: http://maggiebrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0