J*a elektronik! Älskade shopping!

Åh så irriterad jag kan bli! Internet fungerar, men inte vår router! Det innebär att vi bara kan använda en nätverkssladd och därmed också bara en dator i taget (om man ska surfa, blogga osv)... Igår kväll höll jag på att få psykbryt på hela grejen. ComHems support står bara för sustemet fram till modemet, routern är det D-link som står för och det är då dit man ska vända sig vid problem... Jaha och dom råkade då ha telefontider på den supporten och jag var inte längre nöjd...

Nu sitter jag och Johan och skickar sladden mellan varandra när vi vill koppla upp oss, störigt! Får se om vi lyckas få igång det här innan helgen, annars får det väl bli helgnöjet! Det går ju inte att röja i lägenheten när Vincent sover, då blir det mest dator och TV tills det är dax att sova...

Jag måste dock nämna att jag blev på mycket bättre humör idag när jag, efter att ha städat klart på Bergsgatan, åkte in till stan och shoppade loss lite! Jag spenderade nog en timme på HM idag och åkte hem med kläder för 950 kr! Underbart! Jaha, och vart får jag 950 kr från då, kan ni säkert undra... Jo, jag fick ju lite presentkort i julklapp och har varit lite snål/inte hittat vad jag vill ha.. Men idag gick det bra att shoppa!

Sen måste jag nog ta och kommentera Nathalies kommentar på gårdagens blogg... Jag vet att du inte läser utan bara tittar på bilderna, men det skulle bli korta och ganska innehålllösa bloggar om jag bara ska lägga ut bilder! ;P

Men Nathalie, här kommer den positiva delen av min dag!
 Min nya Hood-tröja
 Leggings (ullmix) och Strumpor (ullstrumpor, overknee)
 En fin kjol
 En svart skjorta
 Nya mjukisbyxor


Härlig shopping! =)


Kommentarer
Postat av: Paula

härligt hurru! :D:D

2009-02-05 @ 09:52:33
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0