Trögt

Det går trögt med uppdateringar dör min del. Men nu vankas ju nyår och jag har ju tidigare varit duktig och skrivit nyårskrönikor. Ska ge mig i kast med en sån även i år hade jag tänkt. Antagligen kommer den inte i morgon utan kanske till helgen, men ladda upp för långläsning... Misstänker att det blir ett låååångt inlägg då! Och så ska jag försöka mig på att ha med lite bilder den här gången! :)

Håll ut i kylan, nu ska jag spana in om sonen sover snällt i sängen fortfarande. Hoppas att det snart blir mildare ute så han kan börja sova ute igen! Känns inte helt perfekt att ha honom sovande inne, även om jag är glad att det fungerar nu när det är så kallt!

Fick btw brev från kommunen idag... 6 tjänser jag sökte är tillsatta - och då givetvis inte av mig... Det var mellan 27 och 42 sökande på vardera tjänst... Känns kanske inte jättehoppfullt för min del... Kanske ska signa upp mig på en kurs i hur man skriver det perfekta CVt som INGEN kan säga nej till!? Är iaf inskriven på Arbetsförmedlingen fr.o.m. idag, och jag hoppas att jag får fullfölja min idé som dom lät hyfsat positiv åt! Jag saknar yrkeslivet, men är inte helt 100 på att jag är helt arbetsför... Men det är ett problem till senare, nu ska jag maila in en ansökan på en tjänst på Föräldrakooperativet Guldkusten... Vikariat på 75%, inte det ultimata, men helt klart tänkbart! Sen ska jag kika på andra jobb en sväng innan Vimsen vaknar igen och vi ska ut i kylan för att åka till Man's Ruin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0