Viktblogg 4 och 5

Inte ett j*a skit händer just nu. Ok, colan har jag dragit in på så pass att den knappt är befintlig, men det behövs ju lite mer än så. Nu sista veckan slutade Vincent att amma helt, så nu ska jag väl försöka mig på att ta tag i ViktVäktarnas program igen. Det ger ju snabba resultat egentligen, iaf om man är ärlig mot sig själv ang ätandet! Jag tappade ju 3 kg de två första veckorna förra gången jag började... Kanske ska testa att fylla i checkhäftet nu från början, så jag ser hur det går med dagens points... Grejen är att allt man äter måste planeras, orkar jag det när man knappt vet om man är hemma... Hur går det med ett sånt program när vi är i Umeå? Kanske ska göra det och göra det så gott jag kan i Umeå också...

Fortfarande känner jag inte den riktiga motivationen, men idag när jag varit ute och gått hur mycket som helst (1,5 timme på morgonen och efter frukost gick vi till Jamtli, var där några timmar och sedan knatade vi hem...) Så känns det som att sånna här dagar borde göra susen för förbränningen! Går man inte ner i vikt när man promenerar en hel dag vet jag inte alls hur man ska bära sig åt! Sen hjäper det inte under en vecka om man bara går en dag!

Jag vägde mig i går morse, men har helt och hållet förträngt resultatet... Glömde givetvis också att skriva ner det, kanske gör det samma egentligen, det var ju ungefär som förra gången ändå... Nya friska tag på fredag eller lördag!

I morgon ska det bli en tripp till stallet på dagen! Jag och Vincent saknar hästarna! ;) (mest jag antar jag!) Buss upp, och promenad hem är planen. Tanken är att Vincent ska sova på vägen hem! Aja, nu ska här göras Vincents bilddagbok! :) Sen blir det att sova. Vincent var uppe halv 7 i morse, får förbereda mig på den tiden i morgon också och då gäller det att sova i vettig tid! God Natten med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0