Gipsavtrycket och BVC

Idag har jag tagit loss gipsaavtrycket för att se resultatet och det blev faktiskt riktigt bra! :) Dock blev det inte samma hand och fot som det första, och inte lika djupt, men jag är nöjd och kan helt klart tänka mig att göra flera! Vi funderade på om vi skulle göra ett dubbelt handavtryck - först johans hand och i det avtrycket trycka ner Vincents hand lite djupare! Det skulle bli häftigt! :) Vi får se om vi gör det också! :P

Nu sitter jag och väntar på att BVC ska höra av sig så jag kan få höra om vi får komma in och få Vincents knöl undersökt... Det är nästan lite läskigt att lyfta honom nu. Jag tar ju upp honom genom att ta honom under armarna, så man tar ju rakt på knölen varje gång man lyfter upp honom. Inte för att han verkar ha ont, men jag vill ju inte göra illa honom heller! Skulle vara skönt att få reda på vad det är för knöl, om man ska göra något särskillt med den och hur lång tid det tar innan den försvinner! Får se om hon ringer snart...

Ringde i går kväll och lämnade meddelande på telefonsvararen att jag ville att hon skulle ringa mig. Trodde att hon kanske ringde det första hon gjorde då, innan alla besök, så vi kanske kunde få en tid på eftermiddagen. Hon ringde inte på morgontimmarna, så jag ringde för att kolla telefontiderna. Då hade hon inte ens talat in ett nytt meddelande sedan igår... Min tanke är ju då att hon är sjuk, så jag ringer ner till HC och hon skulle gå upp och prata med vår BVC-sköterska... Får se när hon har tid att ring mig då... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0