Lite Vincent-uppdatering

Den lilla sparven som nu är 18 dagar har utvecklats och varit med om en hel del sedan han kom till världen. För det första så växer han en hel del, på 12 dagar gick han upp 195 gram (365 gram om man räknar från vikten när vi skulle åka hem) Han växte 1,5 cm på 12 dagar... Grabben växer fint med andra ord!

Han har mått hur bra som helst hela tiden, något magknip någon gång i bland, men inget värre. Idag ser han dock något blek ut, och låter lite snorig... Ska till BVC i morgon, får se vad dom säger om saken...

Han har fått hela sitt personnummer och på fredag får han sina första pengar!

Nu blev han lite mammig, så jag får väl krypa upp i soffan med honom en stund! Det är underbart mysigt att gosa med honom när han blir sån... =) Sen måste jag fundera på någon mat... Johan jobbar kväll och kommer inte hem förrän vid halv 7... Tungt att ha hand om Vncent och sköta hemsysslor samtidigt... Brukar vara skönt att få lite avlösning på eftermiddagen... Ska upp till stallet på T-sekmöte vid 7 i kväll, var säker på att jag skulle ha med mig honom tills för en stund sedan... Han kanske ska få vara hemma med pappa en stund istället... Hmm, tåls att funderas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0