Trött!

Huvva! Ikväll är jag trött! Har sovit 3 timmar efter middagen (som vi åt vid 6-tiden) och jag är fortfarande jättetrött! Det är inte helt enkelt att vara förälder, antar att invänjningsperioden är ganska lång... Jag hoppas att jag får kläm på att sova på dagtid när Johan börjar jobba igen! Och på tal om det så börjar han jobba på fredag! Det kommer bli konstigt när han inte är hemma med mig o Vincent... Men det ska vi väl fixa...

Blöjbyte och sömn står på schemat nu... Ska väl se till att hinna med att prata lite med Johan innan ögonen går i kors också!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Kom hem till mamma du nästa vecka så ska jag vara barnvakt så du får sova. Jag och Lilleman kan gå och shoppa lite någon timme så kan du sova i mammas säng !

2008-09-09 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0