Svårigheter

Nu har jag kommit fram till vad jag tycker är svårast med att ha blivit förälder... Sömnen är den svåraste saken för mig att anpassa mig till... Jag sover i normala fall väldigt mycket, nu sover jag typ 2-4 timmar i stöten och är uppe minst lika mycket i mellan... I övrigt börjar saker sakteliga falla på plats! Det är hur häftigt som helst att ha ett litet barn som är ens eget! Ska bli skoj att orka ta mot besök och orka ut med vänner framöver! Promenader kommer snart att bli en del i vardagsrutinerna!

Inom ett par dagar så ska en kompis till Vincent födas! Ett par i föräldragruppen, som bor i ett hus bredvid oss, har gått över en vecka men det verkar kommit igång nu... Spännande! =)

Kommentarer
Postat av: Paula

Bra! Då kan jag komma trampandes på min lilla cykel till er och sen kan vi gå ut och gå. Jag saknar promenader!! (Förresten vill jag ha mer bilder!)

2008-09-07 @ 09:32:55
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0