Sov gott

Ikväll testade vi att lägga Vincent i spjälsängen igen. Efter att han ätit och somnat in så la jag över honom i spjälsängen och satte igång radion (som vi redan testat lite med mycket bra resultat) och efter det har han sovit! Nu är det ungefär 1 timme och 40 minuter sedan han somnade där inne! Får se om man snart börjar få honom att sova gott där mest hela tiden... Han sover ju fortfarande i våran säng på natten...

BVC sköterskan skulle dock inte bli helt nöjd om hon såg honom nu... Hon vill inte att han sover på sidan, men han vrider sig dit själv och sover gott så! Känns ju inte så logiskt att gå o vrida tillbaka honom till ryggläge om han ligger bra sådär, jag förstår ju givetvis att det inte är bra om han tippar över på mage, men han är så pass uppallad så han inte ska kunna hamna på mage.

Jag kan lova iallafall att det är skönt att han sover, men det börjar snart bli dax att vakna och äta... Hoppas att han är lika lätt att lägga ner den här gången också! Skulle vara skönt om han iallafall kunde somna själv även om vi får hämta honom i natt... Vi får se hur det går....

Trött som en galning är jag iallafall... Är nära tårar mest hela tiden just nu... Lite längre ihållande sömn skulle lösa en hel del!

Idag har vi iallafall lyckats städa lite här hemma, dammsugit o plockat ihop lite. Det var dagens plan tillsammans med en promenad förbi Statoil (för att hämta ett litet paket) och en promenad in till apoteket. Allt har vi lyckats fixa! Promenaden till apoteket resulterade i att vi träffade en hel del "kändisar" som gärna ville kika ner i vagnen på vår lille prins!

I morgon ska vi ha ett nytt projekt, eller det blir väl något till egentligen... Vi ska till BVC för första gången på en liten undersökning och utvecklingsbedömning... Sen ska jag försöka ringa lite samtal och styra upp lite frågetecken... Men nu först ska jag se om jag kan få liv i sonen innan jag får ont... Sen ska jag väl försöka börja på att göra kväll...

              
Tänk vad som hänt de senaste 11 dagarna... Fantasiskt...


Älskar min lilla familj! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka mysiga bilder. Grattis och lycka till.

2008-09-09 @ 22:20:21
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0