Kräkloppa

Jag har insett vad jag mest - procentmässigt - ägnar mina dagar till... Amma, byta blöjor och torka kräk! Det är nästan lite märkligt hur ungen kan gå upp i vikt, när han kräks som en hel jättefull karl! Det finns ju ingen hejd på det hela! Fast jag vet ju att det "bara" är överflödig mat som helt enkelt inte behövs, så det är väl lugnt antar jag!

Nyss ringde BVC-sköterskan till mig och skulle kolla av om sömnen har börjat gå bättre. Förra veckan när vi var på BVC så var jag så trött för att Vincent var uppe på nätterna. Nu har han ju sovit själv i 4 nätter, så nu är det inte fullt lika jobbigt. Jag känner mig inte riktigt lika trött längre, jag orkar med en dag om det är ett lugnt tempo med mycket soff-tid!

Snart ska jag ge lillen mat igen och sedan ska vi in till stan och träffa Therese! Jag ska till optikern också, så då ska Therese ta hand om Vincent medan jag är inne på undersökning. =)

Just för stunden är Vincent på strålande humör! =)

Kommentarer
Postat av: Magda

Det är så surrealistiskt att vi båda nu har ett barn. Helknas tycker jag att det är. Längtar tills man får träffa er gen. Det blir om någon vecka. När jag slutar på golfbanan för den här ggn åker vi upp en helg så då hälsar vi på er. Senare i höst ska jag och Izolde åka tåg upp och stanna ett tag själva, så då kan vi umgås och fika på stan och shoppa lite barngrejjer. hehe Hoppas han börjar sova bra snart. Vi har vart sååå bortskämda med att ha e unge som sover varje natt. Hoppas ni får detsamma.

2008-09-15 @ 19:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0