Hinner inte så mycket

Man hinner inte med så mycket på dagarna, så jag är ledsen över att det inte är så flitigt uppdaterat... Såfort vi bara landat lite mer och får lite bättre rgelbundenhet i mat och sömn så kommer nog bloggandet igång igen, lite mer som vanligt iaf.

Nu passar jag på att uppdatera innan det är daxför lille kisen att käka igen! Han äter med 1,5-2 timmars mellanrum, vilket resulterar i att man sitter med honom större delen av dagen... Blir bra när Johan kan lösa av lite mer, men det dröjer lite till. Tack och lov kan vi båda byta blöja och sitta o trösta när gråten kommer... =)

I går kväll höll vi på att bli galna på Vincent... Antar att alla föräldrar kan bli galen på sina knoddar! Han bara skrek o skrek, hjälpte inte hur mycket vi än bar, vyssjade och joxade på... Tillslut blev det matdax och det gick bra tills han åt lite väl snabbt och allt vände! Över HELA min säng! Japp, up, byta lakan, lägga sig och mata färdigt och sedan somnade den lille gott... Jag somnade nog strax efter 12 - tidigaste kvällstiden sedan skrutten kom! =) Vaknade sen av att han bufflade och gnydde, kollade på klockan, kändes ju som om man just somnat... Klockan var strax före 6!!! WOW! Jag har fått sova typ 6 timmar ostört i natt! Efter att han ätit somnade vi om och sov sedan ungefär 2 timmar till! Nästan så man känner sig utvilad idag! Skönt eftersom jag varit jättetrött i två dagar nu!

Kan också nämna, mest bara för skoj skull! att jag blivit smalare igen... Bara lite pluffsmage kvar - och STORA bröst! =P Tror att om jg skulle gå o prova BH på stan nu så skulle jag nog få prova D-kupa! =P Galet!

Sen kan jag nämna också att jag är lite frustrerad över min grannes taskiga tajming... Hon renoverar sitt badrum nu, började i måndags... Så u hör man slagborr typ hela dagarna! Lätt att sova då tror ni!? =/ Hon kunde ju inte veta så noga om vår graviditet och vi kunde inte veta att hon tänkte renovera... Men det klaffade ju inte så snyggt kanske... Synd att hon inte gjorde det här för typ 2 veckor sedan.... =/

Nu kallas det på mattanten... Så jag får väl gå o hämta skrutten och ge honom käk... =)

Kommentarer
Postat av: Karin Granli

Grattis Cathrin för Vincent!

Vad roligt att det gick bra.

Vad fin han är.

Hoppas jag får träffa honom någon gång.



Ha det bra, hälsningar från Robin och Karin i Ramsele.

2008-09-04 @ 12:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0