Gnällspiken

Är det någon som känner gnällspiken Zetterlund Larsson?? Det gör jag och han ligger i babysittern framför mig och gapar... Åt nyss, får nappen men spottar ut den, nyss kollad blöja... Men jag ska inte gnälla alltför mycket på honom, han sov i egen säng HELA natten! Tog bara upp honom 3-4 gånger för mat, men kunde lägga honom och han somnar på en gång efteråt! Hur skönt som helst ju! Tyvärr verkar det som att jag får straffet nu på förmiddagen... Lugnar han inte ner sig snart så får jag se till att gå på en promenad och se om han lugnar ner sig i vagnen då... Ska ta upp gaphalsen nu en sväng, se om det kan vara lite ont i magen....

Kommentarer
Postat av: Mormor

Heja Vincent ! Håll igång dom på dagen när dom får sova på natten... Och sova i vagnen är ju inte helt fel ?!

2008-09-12 @ 10:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0