Vill ha!

Vincent har varit grinig sent på kvällen i två kvällar nu, det har varit de två kvällarna efter att jag fått sova till fram mot 10... Beslutade igår att jag ska testa att gå upp med Vincent tidigare igen för att se om kvällarna blir bättre. Nog för att jag uppskattar sovmornar, men inte så mycket så att jag har ett gråtande barn till fram mot 1 på natten! Då har jag hellre honom sovandes vid 11 och så går jag upp vid 8-tiden...

Sitter precis och tittar på Montel show. Karl är så skränig så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men programmet heter Why didn't I come up with that? och innehåller människor som gjort lite udda uppfinningar... Jag hittade en produkt som jag skulle kunna tänka mig att ha!

http://www.simplynecessary.com/simply_necessary_Products.htm

Sen var det en kvinna som hade med sig en vante, vill inte ha den men den var lite smart faktiskt!

http://www.gottagomitts.com/product.html

Så totalt onödig, men behovet måste ju finnas om man ens kommer på det! =P Amerikaner... *skakar på huvudet*

Sonen är just nu lite halvmissnöjd... Han ligger och försöker prata med sin Ior som han fick av farbror Andreas, men Ior svarar inte så Vincent låter nu som ett får "bäää, bäää, bäää" Antar att mamma får trösta! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0