Lättande forskning

Vincent har fått en dille på att titta på TV på förmiddagarna! Just nu sitter han i babysittern och tittar på Smallville och skrattar och pratar... Kanske ska man köpa en jätteenkel barnfilm?

Idag ligger det snö på marken, ska bli skoj att ta med Vincent ut och fota honom med den första snön! :) Hoppas bara att han kan vara vaken och le lite på bilderna...

Blev lite förvånad när jag vaknade i morse, Johan låg inte i sängen... Jag tittade på klockan och insåg att klockan var 9 och Vincent hade inte heller vaknat! Jag blev väckt av att telefonen ringde och när Vincent vaknade i slutet av samtalet var det dax för blöjbyte och mat. När jag stod och bytte på Vincent upptäckte jag att bilen fortfarande var hemma! Johan måste alltså ha gått till jobbet idag... Kändes väl lite märkligt när det var så kallt och snöigt... Igår tjurade den dock lite när vi skulle starta den när Johan hämtade mig på busstorget... Hoppas att den inte tjurade i morse... Vi måste skaffa en fungerande sladd till motorvärmaren! Bilförsäljaren sa att det var samma sladd till både toyotan vi sålde till dom som till volvon, men det är det inte...  Måste fixa en sladd så vi kan ha lite värme på bilen, så kanske den blir lite gladare!

Nä, man kanske ska försöka äta frukost när Vincent endå är upptagen med TVn... Sen blir det ett besök på Jula!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Uuhhh, motorvärmare och snö! Låter som ni har det kallt. Här har vi precis börjat med långbyxor och får ta med jackan då vi ska ut.

2008-10-30 @ 11:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0