Hästhelg

I helgen har jag häst, eller inte i morgon men i går och idag. Igår hade jag Cornelia. Jag såg till att det var mockat och fixade käk sen borstade jag lite på henne och såg till att hon var hel o ren... =)

Idag har jag också haft Cornelia, men även Ted. Cornelia fick förutom gårdagens rutin även gå på en liten promenad... Pigg var hon kan jag lova! Det var ingen lugn och skön promenad, men det var ganska skoj iaf! =)

Ted fick vara ute en stund extra, förutom ordinarie hag-tid. Han passade på att njuta av att rulla sig ltie gott, så han var en äkta lortis! En rejäl borstning senare så var han nöjd och glad. Han var lite gosig också, när jag borstade kom mulen under min arm och han puffade lite... =) Mysproppen! =)

När jag var klar med honom också så åkte jag hem och gav min lilla son mat... Sen har jag och Johan turats om att vyssja sonen... Nu har vi iaf lagt Vincent för natten i sin säng, nu ska han bara gilla läget och somna... Gråter lite, men med ett trött gnäll och inte det gälla! Sen blir det en soft TV-kväll för mig och Johan! =) Chips, godis och cola står och väntar på att Vincent ska blunda och somna... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0