Här var det grinigt

Jisses, Vincent har nog haft en av de sämsta kvällarna på länge! Han har gråtit o gråtit, och rapat och kräkts. Han har aldrig kräkts så mycket som han gjort i kväll! (Han har gjort två klädbyten och Johan ett...Tack och lov för tvättmaskin och torktumlare) Nästan på gränsen att man började fundera på vart man kan vända sig och få hjälp att hejda kräkningarna... Stackarn... Nu ligger han iaf i sin säng, har sovit någon timme... Tror inte att jag kommer att få sova förrän det blivit ett blöjbyte och matning... Igår kväll åt han vid 20 över 8 på kvällen och jag fick lov att väcka honom lite efter 5 i morse för att jag hade väldigt mjölkstinna bröst! Detta kommer troligen inte att upprepa sig... Jag hoppas bara att han kan få så pass mycket ro i kroppen att han sover en större del av natten - både för hans skull och för min och Johans!

Snart dax att försöka sova... Först ett besök i badrummet för att borsta tänder och fixa frizzen... Gäsparna är täta och ögonen gör ont... Det är säkra tecken på att det är dax att dejta kudden!

Kommentarer
Postat av: Magda

Ja vad ska man säga? Har det samma lika här med en jättegnällig unge nästan hela dagarna. Snart pallar jag inte mer. Men på måndag kommer jag upp till ÖSD och stannar till lördagen. Kanske ska ses så kan ungarna skrika ikapp? Kanske man får lite avlastning av mamma och pappa på kvällen så man kan ut och göra nåt annat...

Ja du är inte ensam om att ha det lite jobbigt nu iaf. Kram

2008-10-28 @ 10:01:33
URL: http://magdalena.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0