Gräsänka

Ikväll är jag gräsänka. Har egentligen ingen aning om vad jag ska göra, skulle vilja städa lite, vika tvätt, tvätta kläder osv... Men jag tror inte att orken kommer att infinna sig under kvällen. Det lutar mest åt att jag och Vincent lägger oss i soffan tillsammans och tittar på film!

Städa kan jag och Johan hjälpas åt med i morgon. Då kan vi göra pauser för att mysa med Vincent och matpauser. För även om det måste städas så känns det jäkligt att bara lägga Vincent i spjälsängen och säga "kommer när du ska käka annars ses vi när vi är klara!" Det finns inte riktigt på kartan!

Aja, soffläge och film var det! Eller sonens bilddagbok kanske kan styras upp först! =) vincentzl.bilddagboken.se Adressen ni inte får slarva bort! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0