Bollen är i rullning...

Nu är bollen i rullning... Lägenheten är nu ute på nätet, på tisdag i tidningarna och på torsdag är det visning... Det känns jättemärkligt! Jag känner mig stressad och inte orolig, men något åt det hållet... Det är mycket som ska klaffa och det är otroligt mycket jag inte känneratt jag har kontroll över... Jag litar dock på mäklaren, hon känns toppen!

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/314986

Vincent har precis somnat, så jag ska försöka göra klart så att allt inte är kvar när Johan kommer hem och vi ska försöka ge oss iväg på en gång... Vi ska upp till stugan en sväng! Johan var upp med barnvagnen i går kväll och sa att det var lite kusligt att vara där uppe själv, det var tomt i grannhuset också... Perfekt Halloween-känsla kanske =P

Kommentarer
Postat av: Andreas

Se där är den, har kikat efter den. Har bara drygt en månad kvar här så det blir väl lite hektiskt snart....

2008-10-31 @ 18:46:01
URL: http://andzet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0