Segt

Det går segt med uppdateringar överallt nu... Man har liksom inget att uppdatera om och energin går till mycket annat...

Kan meddela om visningen iaf.
Det var ett par, som var på första visningen, som ville komma och titta igen. Hon var väldigt intresserad och han försökte verka lite skeptisk. Mäklaren lät iaf hoppfull och tror att dom kommer att lägga bud, men hittills har inget hänt. Jag lovar att jag meddelar om det börjar trilla in bud. Mäklaren ligger hemma i magsjuka nu, så det känns som att det kommer att stå still tills hon är frisk igen.

Sen har jag börjat spåna på julklappar... Både från mig och till mig...
Märkligt nog är det svårt att komma på julklappar till mig själv... Allt man kommer på handlar om saker kring Vincent! Vad jag iaf kommit på är att jag vill ha...

... något så tråkigt som present kort på kläder. Jag skulle behöva skaffa lite nytt i min garderob...
... stickor eller virknål och garn, jag vill göra tofflor till Vincent! =)
... en klippning, jag har inte klippt håret sedan Maj!

Kommer jag på något mer lovar jag att säga till!

Nu ska jag satsa på att vika undan lite mer tvätt innan Vincent väljer att vakna till igen...

Kommentarer
Postat av: Magda

Ja julklappar ja. Det är den eviga frågan. Vet vad vi ska köpa till Izolde men fan, har inte råd att köpa till nån annan typ.

2008-11-19 @ 17:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0