Jag vill!

Bebisen är så livlig nu. I går kväll var det en väldans aktivitet i magen, jag och Johan var alldeles förvånade hur det höll igång. Nog för att vår lille skrutt brukar vara tydlig på kvällen att det inte bara är vi två vakna, men fullt så här livligt har det inte varit förut! =) Det är sånna gånger det är lätt att bara ligga och mysa när det både känns och syns på magen...

Nu när jag sitter i soffan och tittar på tv så sätter det igång igen... Det bufflar och sparkar i magen och bebisen är verkligen tydlig med att vara vaken. Önskar att man hade en UL-maskin här hemma, det skulle vara helt underbart att kunna kika på min lille bebis när det är så livligt där inne!

Internetsidorna jag läser på menar att man kan upptäcka bebisens personlighet nu - om det är en lugn bebis eller en vilde... Jag verkar iaf bära på en pigg och livlig krabat! Längtar så mycket efter att få hålla det lilla livet! Min älskade lilla bebis!!! =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0