Shopping

Idag har jag shoppat lite... Det blev en ny jacka, en beige lite längre jacka. Billig, men snygg! Det blev fingervantar och solglasögon.... Mitt främsta ärende ner på stan var jackan och solglasögonen... Jag vet att det kan te sig lite märkligt att jag handlar solglasögon när det antingen snöar eller regnar, men efter att mina försvann i veckan så behöver jag desperat ett par nya till nästa fina dag...

Den var jag upp och hämtade t-shirten och linnet från Kyra... Jag bestälde Kyra-kläderna i somras (eller tidigt i höstas) och nu hade dom kommit! Jätteskoj! Och passformen skulle varit perfekt - om jag inte hade varit gravid! Om en månad kommer jag inte att kunna ha dom! Nu är dom tigt över magen och över bysten, men det kommer att bli ännu tightare! Jag hade inte riktigt planerat en graviditet när jag beställde kläderna i storlek S... ;) Hur som helst så är det snygga kläder och jag ser fram emot att kunna använda dom så fort jag kan efter graviditeten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0