Melodifestivalen

Jag hade tippat Charlotte Perrelli som vinnare i år... Kändes inte helt oväntat att hon skulle vinna... Men jag höll en tumme för Rongedal, dom har en riktigt trallvänlig låt! Nu blir det ändå Perrelli som åker ner till Belgrad 24 maj...

Saken är den att hon kan ha en riktigt bra chans där nere, hennes låt är i samma stuk som sist hon var ner... Men den som ändå alltid är bäst är Björn Gustafsson! Han lyckas varje gång! Han har verkligen tagit Sverige med storm!

Hur som helst så är årets upplaga av Svenska uttagningen till Eurovision Song Contest avslutad... Nu väntar bara Europa finalen! Vad tror ni, mina stalltjejer, ska vi ta en busig Eurovision-fest hos mig!? Vi kan bädda upp bäddsoffan och gosa ner oss med massor av kuddar osv! =D

Kommentarer
Postat av: Paula

Jag är peppad, hihi. Om jag fortfarande kan räknas till stalltjejerna så att säga.

2008-03-16 @ 09:55:14
Postat av: nadja

jaaa! eurovision hos dig :D

2008-03-16 @ 11:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0