Lista

Kom plötsligt på för en liten stund sedan att jag skulle göra en lista på allt som kan tänkas behövas till bebisen... Jag började lite trevande med sånna där standardsaker som vagn, säng, blöjor osv... Efter bara en liten stund så tog idéerna slut! Johan tittade vad jag gjorde och frågade om jag "nestade" igen... Ja, jag pysslar fortfande med nesting, kan inte hjälpa det!

Hur som helst så började jag kika på gravidsidorna jag har bokmärkta på nätet.... På en av sidorna fick jag ett perfekt uppslag på vad som bör inhandlas! Underbart, det var ju bara att skriva av och lägga till sånt där som jag o johan själva kommit på!

Sen kan jag meddela att det blev en rejäl lista!!!! minst 50 saker står på listan!!! (tänker inte lägga ut den här riktigt än... men det kommer nog ut en lista fram över våren på saker som vi kommer behöva införskaffa...) Det som jag inte riktigt tänkt på med bebiskläderna, är att efter inköp och innan användande ska dom tvättas... Det gör man ju inte själv, men vuxnas hud är ju inte riktigt lika känslig som barns... Så det är iaf viktigt att skaffa kläderna i god tid så de hinner tvättas!

Idag har det inte hänt så mycket hemma, mer än att jag har skrattat gott åt min sambo som festade liiite igår! ;) Det är roligt att höra när det finns diverse luckor under kvällens förlopp... Senare ska jag och Proppen ut och gå en sväng med hennes vilda Hilda! SKa bli lite skönt då jag har lite ont i kroppen idag...

Kommentarer
Postat av: nathalie

sluta uppdatera så jävla många och långa inlägg när jag inte är hemma!:P jobbigt att läsa igenom 32352957 st jäääääääääääääättelånga inlägg. :P

2008-03-09 @ 19:35:30
Postat av: Magda

Har du börjat tokspringa på toa på nätterna än då för att blåsan är för "liten"?

2008-03-11 @ 08:48:23
URL: http://magdalena.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0