Det händer något hela tiden!

Satt precis i soffan, strök lite på magen och sa lite tyst "mamma älskar dig" och vad händer!? Jo, jag får en liten spark! =D Och strax efter en till!!! Det händer något hela tiden! Förra veckan hände det vid två tillfällen och det kändes precis lika! Det är jättehäftigt! Tänk att en sån liten individ, som faktiskt inte skulle klara sig utanför magen än, kan göra saker som faktiskt jag kan känna! Längtar jättemycket tills jag får det lilla livet i min famn, istället för som nu - i magen... *Lycklig*

Hade stallet idag... Det var kallt som attans i morse, och det har varit kyligt hela dagen... Men mitt på dagen, när vi skulle äta lunch låg solen på och värme upp på verandan på sevicedelen - det var underbart! Solen värmer verkligen nu! När vi var på väg hem så gick vi på ett ställe intill väggen - och där var marken och sanden mjuk! Nu är det snrt vår på riktigt! Vädret håller vårvintern vid liv!

Kommentarer
Postat av: Paula

Hihi vad gulligt:D den älskar dig tillbaka :D:D

2008-03-24 @ 08:48:27
URL: http://paulabli.blogg.se
Postat av: Jenny

Tack för senast! Hade så roligt, och det var underbart att träffa alla! Fast roligast verkade du och Stina när snusdosan åkt fram:P

2008-03-26 @ 01:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0