Fest...

I fler månader så är det helt stilltje... Jag hade en period som jag var sugen på att springa på krogen, men det hände verkligen ingenting! Nu stundar midsommar och plötsligt blir jag bjuden på TVÅ(!) fester! Nu blev det den första festen vi valde att åka på, men jag skulle helst velat vara på båda... Det är många intressanta människor på den festen vi ska ivä på, men samtidigt är det många hemvändande vänner på den andra festen... Beslutet blev iaf att åka på festen i Grytan den här gången, festa med gänget kan jag göra nästa gång! =)

Glad Midsommar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det kommer fler tillfällen i sommar, det ska vi se till;) Glad midsommar på er!

2008-06-20 @ 00:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0